British Council. Мій досвід вивчення англійської

Варто б написати цей пост in english, але витрачені зусилля не виправдають себе – ніхто ж не читатиме! Отже, зійдемось на тому, що мені – лінь писати, вам – лінь читати. Ця підступна лінь переслідує нас скрізь і завжди, з нею доводиться боротись усіма доступними засобами, аби тільки почати діяти. І коли вдається перемогти – пишайтесь собою.

Я, наприклад, пишаюсь тим, що вольовим зусиллям таки пішла вивчати англійську мову. Власне, цей текст – про досвід навчання у British Council.

Кілька разів я починала вивчати англійську самостійно, і щоразу це було “серйозно”, але не довготривало. Не було ні програми, ні системи, ні чіткого розуміння як її вчити. Можна, звісно, дивитись серіали, читати тексти, зависати на сайтах з граматики, але, як на мене, це не ефективно. Зрозумівши це, поставила ціль: знайти і оплатити мовні курси, а тоді – не лишиться іншого виходу, окрім як відвідувати їх. Шкодувати грошей на власний розвиток і освіту – це не найкращий спосіб заощадити. Краще інвестувати в себе – потім повернеться.

Чому British Council?

Найперше, що стало визначальним критерієм – система MyClass. Особливість полягає в тому, що ти сам обираєш зручний час для своїх занять. Є розклад (зазвичай 3-4 заняття на день), дивишся на нього і “book” зручний час. Дехто обирає за іншим критерієм: цікава тема чи улюблений викладач. У моєму ж випадку, така система стала ідеальною саме через ненормованість робочого графіку.

Якщо скасуєш бронь за 24 години чи раніше, – заняття не стягнеться з “балансу”, пізніше – буде списано. Усього – 60 занять по 2 години. Їх вартість залежить від того, як довго хочеш проходити курс: 6, 9 чи 12 місяців. Чим довше – тим дорожче. Тут варто оцінити свої можливості, щоб встигнути відвідати всі заняття за відведений період.

З чого почати?

По-перше, забронювати час для вступного іспиту. По-друге, прийти на Контрактову площу, знайти будівлю British Council і звернутись на ресепшн. Вас відведуть в аудиторію, дадуть письмові завдання. На роботу з ними є одна година. Після цього – коротка співбесіда, аби визначити рівень знань. Вас направлять до відділу роботи з клієнтами, де запропонують обрати потрібні курси. Видадуть рахунок і після оплати – ласкаво просимо. Щодо ціни, то вона, здається, не більша за провідні англомовні школи чи курси в Києві.

Формат занять

MyClass – це групові заняття, але робота в парах чи групах дозволяє максимально практикувати розмовну англійську. Є два типи занять, однакові а структурою (включають language focus, listening, grammar, speaking), але з різним фінальним завданням: або домашнє завдання (рекомендовані посилання, граматика, інше) або ж написання тексту на задану тему. Чомусь останні – “письмові” – не користуються великою популярністю. Усім лінь писати і відправляти текст викладачу 🙂

Можна відвідувати безкоштовні speaking clubs та перегляд фільмів, але я так і не дійшла туди. Можливо, ще все попереду.

Результат

Я почала говорити. Більше не боюсь помилитись. Викладачі виправляють лише грубі помилки, ігноруючи дрібні. Таким чином, починаєш відчувати себе впевненіше і активно розмовляти. Усе спілкування відбувається винятково англійською.

Обов’язково продовжу навчання. Сподіваюсь, уже на рівні Advanced.

Мінуси

Одного разу я не змогла прийти на заброньоване заняття, тому що за дві години до початку мене вкусив собака. Була вимушена їхати в травмпункт, де спеціально взяла довідку. На жаль, хоч адміністрація і заявляє про можливість “повернути” пропущене заняття з причини хвороби, моє звернення проігнорували. Бажання “розбиратись” не було.

Одну з моїх письмових робіт викладач так і не перевірила. Знову ж таки, я не розбиралась 🙂

Наостанок, скажу про дивну систему роботи кафе. Треба придбати спеціальну картку, поповнити її на ресепшні, а тоді – з неї будуть списувати гроші. Я так і не купила ту картку, бо як на мене – це не зручно. Простіше купити каву десь поблизу 🙂

One thought on “British Council. Мій досвід вивчення англійської”

Залишити відповідь

