2016 рік, дякую!

На початку 2016 року виділила час на те, щоб у спокої та тиші подумати, чого хочу від наступних 365 днів. Раніше ніколи цього не робила: навіщо планувати? Але настрій був “бойовим” (після крутезного відпочинку з друзями-МНКівцями в Карпатах) і хотілося досягати вершин. А щоб підкорити будь-яку гору, потрібно, як мінімум, мати карту. Намалювала.

Тепер цікаво підбити підсумки.

Загалом, рік був хорошим. Я відчуваю, що роблю те, що хочу – і отримую очікувані результати. Час похвалити себе!

Вважаю, що повністю виконала наступні цілі:

  1. Займатись спортом. У мене не було перерв – хіба що у мандрівках, де активність і так була високою. Я спробувала бігати – і, як не дивно, це затягнуло. У спеку, дощ, мороз чи сніг. У лісі чи вулицями спального району. Завжди з посмішкою і величезним бажанням. 5, 8, чи 10 км. Навіть коли мене вкусив собака, я не перестала бігати, бо страх – не перепона. Це те, з чим треба зустрічатись і боротись. Зараз, на жаль, вимушена перервати заняття через травму ноги. Перша ціль на наступний рік – піти до реабілітолога чи ортопеда. А поки що – я знову в тренажерному залі тричі на тиждень. Теж подобається.
  2. Слідкувати за здоров’ям. Регулярно здаю аналізи крові, п’ю різноманітні вітаміни, за потреби відвідую лікарів. Досі відсутній режим дня, мало і погано сплю, пізно снідаю і їм вночі солодощі (щодня). Головне, що я зрозуміла: не треба нікого слухати і вірити стереотипам. Я навчилась чути свій організм, вловлювати його найтихіші забаганки і впливати на процеси. Багато читаю, аналізую, експериментую. Можна впевнено сказати, що це – гармонія 🙂 і це попри стреси, нестабільний робочий графік та напруженість.
  3. Вчитись. Нарешті почала займатись англійською мовою: пішла в British Council і старанно відвідую заняття, роблю домашнє завдання, вчу слова. Не можу сказати, як результат – побачимо. Ситуативно читаю статті/книги з  SMM, вчусь працювати з новими інструментами digital marketing. Відвідувала цікаві для мене тренінги.
  4. Подорожувати. Це – був наш з Андрієм пріоритет “куди витрачати гроші”. За рік ми були в Карпатах, на Кіпрі, в Литві, Латвії, Естонії, Фінляндії, Польщі. Їздили в Одесу, Канів, Вінницю, Луцьк. Впорались з GorganyRace 🙂 Вдома не сиділи – і цілком задоволені.
  5. Працювати. Язик не повертається назвати громадську діяльність роботою. Я просто роблю те, що вважаю правильним, важливим і потрібним. Щаслива (дійсно ЩАСЛИВА) працювати з найкращими друзями – середовищем Молодіжного Націоналістичного Конгресу та Вільних Людей. Разом ми така потужна сила, що уявити неможливо!

А тепер про те, чого я не робила, або чим не задоволена:

  • прочитала всього 5 художніх книг. А все тому, що в час, коли люди читають – я вчила англомовні слова, робила ДЗ для університету, або ж опрацьовувала специфічну літературу (статті, книги).
  • не почала макетувати/верстати. Уже і ноутбук новий, і програми встановлено, і дядько Конус дає пендалів, але справа не рухається. Диплом, англійська, відмазки.
  • була в театрі всього тричі. Коли зібрались ходити – закрився театральний сезон. Коли відкрився – зірки не сходяться. Зате в кіно ми ходили разів 15…
  • знову не пішли в Холодний Яр дивитись на реліктові підсніжники навесні. Ну, і місцями повстанської слави пройтись…
  • на Говерлу знову не потрапила (так, я досі не бувала на вершині – не щастить).
  • багато нервувалась, злилась, істерила 🙂 Хвилюватись без причини – моє хоббі. Стреси і нервові зриви – мої ліпші друзі. А що, я холерик. І як це змінити? (ніяк, змирись уже).

Загалом, цей рік – рік усвідомленості. Усе, що я роблю – це результат повного розуміння: навіщо.

Багато думаю, інколи аж занадто.

Є над чим працювати, але про цілі на 2017 рік не говоритиму 🙂 запишу собі і досягатиму. А через рік знову розповім, що вдалось, а що – ні.

P.S. Цього року здійснила давню мрію: нарешті завела блог і стараюсь регулярно наповнювати. Пишу в своє задоволення і радію, якщо комусь це цікаво чи корисно. Ділитись світом частинкою себе – це, як виявляється, необхідно. Принаймні, мені.

Залишити відповідь

