Спорт. Навіщо?

Активність людини залежить від характеру. Коли любиш сидіти під ковдрою з книжкою – навряд хочеться прогулятись чи побігати. І в цьому немає нічого страшного. Примушувати себе робити те, що не подобається – поганий варіант. Але враховуючи, що життя одне, варто рухатись. Ходити пішки, бігати, тренуватись, брати участь в спортивних івентах – це гарантія веселого та наповненого змістом життя.

Мені комфортно, коли мій організм витривалий. Звикла ходити пішки по 12 – 20 000 кроків щодня (саме тому не хочу мати автомобіль, а всі дистанції, коротші за 40 хвилин, ходжу пішки). І це не пуста трата часу: по-перше, мозок відпочиває, перемикаючись на інший вид активності; по-друге, можна слухати аудіокниги чи подзвонити мамі (чого я, правда, не роблю).

runningЗвичкою стали тренування тричі на тиждень. Це дійсно наркотик. За чотири роки я вже не можу уявити себе без ідеальної схеми: двічі на тиждень – спортзал по півтори години, раз – біг 5-8 км. І все це неодмінно зранку! Ні, мені не хочеться поспати подовше, навпаки: при шестигодинному сні я підриваюсь і готова летіти куди завгодно! Звичайно, інколи хочеться лишитись вдома. Навіть не відпочивати, а просто працювати за ноутбуком в ліжку. Такі дні теж бувають, але набридають моментально. Дійсно щасливі миті – це прокидатись і виходити на пробіжку чи в спортзал. Я не просто займаюсь спортом. Я отримую задоволення. Від свіжого повітря в лісі, хаскі, вівчарок, шнауцерів (список можна продовжувати безкінечно, мої пробіжки – це все одно що похід на виставку собак), думок «я можу!» на третьому чи одинадцятому кілометрі, нових кросівок, тренажерів чи душу… А знаєте, який потім смачний сніданок? А в голові – чисто і спокійно (це на вагу золота, коли доводиться багато працювати, нервуватись і сваритись).

gorganyraceЯк наслідок – бажання і можливість брати участь в екстремальних змаганнях чи походах. Я ніколи не боюсь, що не витримаю. Мій організм – сильний завдяки тренуванням. Звісно, не без проблем, але “сама винна”.

Так, наприклад, заробила проблеми з коліном. До речі, саме воно відмовило на «GorganyRace 2015». Розумна людина вирішила б берегти своє здоров’я, а я вже зареєструвалась на цьогорічні «GorganyRace». Так і живемо, сподіваючись, що коліно не відчує 75 км Карпатами за 24 години.

gorganyrace15

Бути активним – означає жити. Нікого не мотивую, не закликаю (взагалі ненавиджу розповідати про свої тренування, тільки останні півроку почала зрідка привідкривати завісу, аби ділитись досвідом). Мій меседж лишається таким: отримуйте задоволення від того, що робите. Не треба, щоб як у відео «ЗОЖ» гурта «Ленінград» 🙂

MicrosoftHealthP.S. Окремо хочу розповісти про мого помічника. Розумний годинник чи (фітнес-браслет?) Microsoft Band стежить за сном, рахує кроки, пульс, малює маршрут пробіжки чи спалені за тренування калорії. Усе – в приємних і зрозумілих схемках, діаграмках, малюнках. Я довго не наважувалась купити його, але тепер щаслива: допомагає відстежувати прогрес, більше їсти, краще спати і, як наслідок, – якісніше тренуватись і жити.

Є сотні різних моделей таких браслетів, але хто читав мій блог, знає про любов до Microsoft 😉

microsoftbandrunning

2 thoughts on “Спорт. Навіщо?”

Залишити відповідь

